sâmbătă, 6 ianuarie 2018

Caminul Artei - "Salonul de iarna 2017"


Sunt zile frumoase si luminoase de iarna.
In aceasta iarna, temperaturile nu reusesc sa fie negative. In decembrie si in acest inceput de ianuarie avem temperaturi care ajung la 10-12 grade, ba chiar se prognozeaza 14-15 grade, in anumite zone.

Am iesit sa vad niste expozitii...Am fost la Galeria Orizont, unde expune pictura si ceramica, familia Cioata, despre care am scris in articolul precedent.

La Caminul Artei, este deschis, inca din decembrie 2017, Salonul de Iarna. Este salonul anual al artistilor profesionisti de arte vizuale. O expozitie densa si cu multe lucrari foarte frumoase care m-au incantat. Am facut multe fotografii, aici sunt cateva....

Caminul Artei














2 comentarii:

  1. What a great gallery that is. There is some seriously good work exhibited there. Thanks for the tour!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...