vineri, 9 decembrie 2016

Abecedar textil, literele Q & R


Pentru litera Q, singura tehnica disponibila in arta textila cred ca este "quilting" (in limba engleza) care in romaneste inseamna "matlasare". Quiltingul presupune realizarea unui sandwich din trei straturi (fata, vatelina si dos), fixate apoi prin diferite metode de coasere.
Am gasit de cuviinta sa folosesc un ATC, facut mai demult cu aceasta tehnica si pe care l-am fixat pe un fundal textil, vopsit cu acrilic. In fapt, ATC-ul este un mic quilt (9cm/6.5cm ), facut cu "machine free motion" la care am adaugat pentru "embellishment" niste margelute si fire angelina.



Pentru litera R, m-am gandit la "reciclare creativa" si "resturi" textile. S-ar mai putea adauga o tehnica de vopsire prin "ruginire".
Am reciclat "creativ" niste bucatele textile, ramase de la alte lucrari si un fir, tot un rest recuperat, pe care l-am spiralat ca sa strice monotonia liniara a compozitiei.



Va invit sa vedeti si creatiile celorlalte partenere de proiect, Solange, Monique, Odile, Marie Rose.

2 comentarii:

  1. Je ne comprends pas le texte mais ces deux cartes textiles sont de très belles créations.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Carmina. I love the ATC. Really lovely and a good example of "Q"uilting. I also like the creativity of recycling and rusting. Two more letters done well.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...