miercuri, 26 octombrie 2016

Expozitie tapiserie - Mihai Moldovanu


Marti, am participat la vernisajul expozitiei artistului Mihai Moldovanu, deschisa la Galeria Orizont din Bucuresti (25 oct.-8 nov.). Sunt expuse lucrari de tapiserie si pictura. Am fost fascinata de lucrarile de tapiserie ale d-lui Moldovanu, lucrate cu o tehnica absolut originala si care creeaza efecte tridimensionale. Am mai vazut cateva din miniaturile sale textile la saloanele de arta textila, dar in aceasta expozitie au fost expuse, in plus, lucrari de mari dimensiuni care arata admirabil. Culoarea albastru (parca e nuanta de albastru de Voronet) este dominanta si da un sentiment de forta si liniste.
La vernisaj, am avut surpriza sa intalnesc, pe langa cunostiintele mele din domeniul artelor plastice, persoane pe care nu le-am mai vazut de multi ani. Printre ele se numara Cristina, o fosta eleva de a mea, acum medic stomatolog. A fost o surpriza minunata...

Cateva imagini din expozitie...


Vorbeste dl. Moldovanu....













3 comentarii:

  1. WOW ! THANKS, Carmina !!!
    This is really very special work !!!
    LOVE that one from the flyer !

    You know the tapestry of Peruvian artist Maximo Laura ???
    You'll love that too !

    (ahhh sorry about the little heart ... :-( ...)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cette exposition a l'air intéressante, car il y a des très beaux ouvrages. Merci de nous la faire découvrir.

    RăspundețiȘtergere
  3. I have never seen anything like this work. It is fiber and 3 dimensional and very creatively abstract. Thanks for the photos

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...