joi, 14 iulie 2016

Abecedar textil, literele I si J


Pentru litera I au fost mai multe posibilitati: imprimerie, incluziune, impletire, imbinare, inimioare, inchies.
Pentru litera J am avut mai putine posibilitati tehnice, poate doar juxtapunere, adica o alaturare de materiale diferite. Am facut mai multe experimente, dar care nu ma multumesc indeajuns.
Le prezint aici, chiar daca unele nu sunt intr-o forma finalizata.

Pentru litera I, am facut niste (1) inchies (patratele cu latura de 2.5cm), (2) o impletitura  de fasii textile, apoi am experimentat (3) imprimerii ce vor folosi la alte lucrari.

(1) Inchies


(2) Impletitura din fasii textile


(3) Imprimerie pe textil
Inimioare - colaje mixte....facute mai demult.



Pentru J, am facut taieturi curbe intr-un material comercial, imprimat in alb-negru, la care am adaugat fasii de rosu si auriu. Le-am fixat cu cusaturi decorative.

Juxtapunere

Va invit sa vedeti si creatiile celorlalte partenere de proiect, Solange, Monique, Odile, Marie Rose.

6 comentarii:

  1. Wow. That is a lot of creativity. I love the little inchies but my favorites are the braided piece and the printed piece. I love the soft image produced on the printed piece. That will come in handy in the future.

    RăspundețiȘtergere
  2. La lettre I est très bien illustrée avec "impression", les "inchies" j'aurais du y penser. Superbe juxtaposition pour la lettre J.
    Bravo j'aime tout.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhhhh, you've been busy Carmina !

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe idée pour les Inchies, et le J est magnifique . Très bonne et belle interprétation de ces deux lettres.Bravo

    RăspundețiȘtergere
  5. Très jolie page avec ces inchies auxquels je n'ai pas pensé.......Bonne continuation.

    RăspundețiȘtergere
  6. Très jolie page avec ces inchies auxquels je n'ai pas pensé.......Bonne continuation.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...