miercuri, 23 decembrie 2015

La Comana....


La fel ca in anul trecut, am participat luni, alaturi de Letitia Oprisan, la "Pomana porcului", organizata la Comana, de Primaria sectorului 2 pentru oamenii de cultura din Bucuresti. Am revazut persoane cunoscute la precedenta reuniune si a fost o incantare.
Vremea a fost excelenta, temperaturi de 10-12 grade.
Un grup de copii din Giurgiu ne-au incantat cu talentul lor de dansatori si cantareti.

Like last year, I participated on Monday, with Letitia Oprisan, to "pig charity", organized at Comana, by the Mayoralty District 2, for culture people in Bucharest. I reviewed the people that I've known since the previous meeting and it was a delight.
Weather was excellent, temperatures of 10-12 degrees.
A group of children from Giurgiu delighted us with their talent of dancers and singers.





Au fost si momente amuzante, concursuri de poezie, caricatura, cantat, cu conditia ca participantii sa nu fie din breasla. Mai mult incurajata de Letitia Oprisan, m-am inscris si eu la concursul de caricatura cu tema "Soricu' gros". Am facut dintr-o miscare, aproape continua, un desen pe care l-am dat comisiei, fara sa-l retusez sau sa insist asupra detaliilor...m-am cam grabit!
Am uitat sa-i fac o fotografie, pentru ca in final desenul nu a fost innapoiat concurentului...asta e! Surpriza a fost ca am luat o mentiune! Nu a fost doar un carton...am primit si un set de pahare de cristal.

There were funny moments, poetry contest, caricature contest, singing contest, provided that participants are not a professional. I was encouraged by Letitia Oprisan to subscribe to the caricature contest with the theme "thick skin". I quickly made a drawing that I presented to the committee without it retouched or to insist on the details ... I was hurried! I forgot to take a picture. Finally, the drawing was not returned competitor ... that's it! The surprise was that I received a mention! It was not just a Diploma, I received a set of crystal glasses.


Pentru ca am prins curaj, am inceput sa fac caricaturi vecinilor de masa....bine ca nu s-au suparat!!
Because I took courage, I started doing caricatures .... well that people were not upset !!



Pentru Letitia, am adus o surpriza, mica felicitare, facuta in tehnica mea preferata...si am pozat-o printre sorici si carnati...brrrr!!!


Un comentariu:

  1. What fun and I love the children embracing their cultural heritage in costume and dance.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...