marți, 5 noiembrie 2013

Culorile toamnei


A venit din nou toamna....
Acest inceput de noiembrie este foarte cald, cu temperaturi de peste 20 de grade, au fost chiar 26 C.
Imi plac nespus de mult culorile toamnei. Hai sa facem o plimbare prin parcul Titan din cartierul meu, sa le vedem...

The fall has come again ....
The beginning of November is very hot, with temperatures above 20 degrees, they were even 26 C.
I like very much the colors of autumn. Let's take a walk through the park Titan,
in my neighborhood, to see them ...

Cedrii batrani
In jurul lacului

Panorama


 Lumina se strecoara, blanda, printre ramurile copacilor...
Light creeps, gentle, through the trees ...










Si acum va daruiesc un cantec indragit, cantat de Nicu Alifantis,  
And now I will dedicate a beloved song, played by Nicu Alifantis,

Pe curand,
See you soon,
Carmina 


3 comentarii:

  1. Draga Carmina
    Ce mai faci? Nu am mai ajuns deloc pe la Bucuresti, desi imi propusesem in toamna asta. Sper sa ne revedem curand. Iti doresc o toamna frumoasa! Sanda

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooh, so beautifuuuul! Real pleasure to look this photos and relax....Thank you very much indeed , Carmina!
    Have a wonderful day and mood!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...