vineri, 25 ianuarie 2013


Salonul National de Arta Decorativa, Cotroceni 2012


Abia acum am reusit sa merg la Muzeul Cotroceni unde este deschis, inca din noiembrie 2012, Salonul National de Arta Decorativa, editia XXIII. De organizarea acestui eveniment s-au ocupat doamnele Daniela Frumuseanu si Valentina Rotaru. Ca de obicei, o astfel de expozitie a fost o incantare, mai ales ca am vazut lucrari ale unor artisti romani pe care-i pretuiesc mult, Ana-Maria Rugescu, Hermina Csata, Adriana Dobre, Marijana Bitulescu, Maria Orban, Clara Tudoran, Vintila Mihaescu, Adriana Popa Canija, Ecaterina Marghidan, Anca Higiu, Alexandra Neacsu, s.a.
Nu am avut voie sa fac fotografii in expozitie, asa ca imaginile postate mai jos au fost luate de pe internet, prin amabilitatea d-nei Daniela Frumuseanu.

Ana-Maria Rugescu

Adriana Popa Canija


Alexandra Neacsu

Vintila Mihaescu



Ecaterina Marghidan
Anca Higiu


Mai multe fotografii gasiti aici

Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...