miercuri, 2 mai 2012

Sonija giveway

Sonija este o tanara si frumoasa doamna din Belgrad, Serbia. Ea are un hobby tare interesant, tesutul, dar  face si alte feluri de obiecte artistice.
Noi colaboram in mai multe schimburi artistice pe Milliande Art Community. Ea a lansat pe blogul ei un concurs...si cu totul intamplator am fost castigatoare.
Sonija mi-a trimis, drept premiu, aceasta posetuta minunata din feutru, impodobita cu dantela si plastice topite si apoi cusute cu cusaturi decorative. Nu-i asa ca e foarte frumoasa?  Mie, mi-a placut tare mult.

Multumesc, Sonija! Thank you, Sonija!





Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...