joi, 12 ianuarie 2012

Inchie -Twinchie box

Inchie box este o cutiuta cubica cu latura de 1 inch (1inch =2.54cm) iar twinchie box, una cu latura de 2 inchies.
Asta era ideea unui proiect de cutiute pe MAC (Milliande Art Community). Fiecare participanta la proiect urma sa faca doua cutiute. Cutiutele acestea puteau fi facute din orice material si cu tehnici diverse, dupa cum se pricepea fiecare. O joaca tare interesanta si nostima, daca nu ar fi trebuit sa rezolvam si problema ansamblarii ulterioare a cutiutelor la destinatar, pentru ca totusi..... aceste cutiute aveau sa fie trimise la destinatar, intr-un plic, prin posta.....Pana la urma, fiecare si-a dat silinta sa rezolve intr-un mod personal problema, sau poate cu oarece ajutor extern.


Eu am facut un twinchie box din materiale textile, urmand ca peretii cutiei sa fie "stransi" cu ajutorul unor panglicute. Pe pereti am aplicat niste fire de angelina si am adaugat niste cusaturi free motion. Cutia a fost impodobita cu diferite fire, margele, scoici, etc. (poza nu a iesit prea bine)

Acest twinchie box a ajuns in SUA....la Jan, pe Coasta de vest, pentru ca asa a fost tragerea la sorti.





Jan mi-a trimis mie un twinchie box tare dragut, de culoare rosie......dar cred ca s-a inspirat dupa mine, ha, ha...(poza a iesit mai bine)

Cutia ei este impodobita cu niste margele tare interesante...
Thank you, Jan!
















Inchie box-ul meu l-am facut dintr-un plastic tare, ce s-a putut taia si coase. Am putut sa adaug si niste ornamente din margele.

Aceasta cutiuta a avut de mers mai putin, doar pana la Belgrad, in Sebia, la Sonija.


















Sonija mi-a trimis tot un inchie box. Peretii cutiutei sunt facuti dintr-un melanj de material plastic topit, foarte interesant....

In fotografie este cutiuta desfacuta. Ea se inchide prin strangerea snurului.
Sonija mi-a mai trimis si niste  bucatele artistice-cadou, numite tot inchies.
Thank you, Sonija!












Un comentariu:

  1. Twinchie box-ul transparent este "cool" :D...
    cu adevarat embellish-urile fetelor de dincolo sunt aparte, intotdeauna....

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...