vineri, 9 decembrie 2011

Elena Cerepenicova si Anda Tanasa

Elena Cerepenicova si Anda Tanasa au avut o expozitie foarte interesanta la Institutul Irecson din Bucuresti.

Elena Cerepenicova a prezentat nu numai tapiserie ci si lucrari facute intr-un stil nou, o tehnica mixta, combinatie de textile cu pictura, foarte interesanta. Nu este prima data cand admir lucrarile Lenei Cerepenicova, i-am mai vazut lucrarile si in alte ocazii si-mi plac tare mult.

Anda Tanasa a expus lucrari de pictura. Este pentru prima data cand vad lucrarile sale si trebuie sa spun ca am fost foarte placut surprinsa de ele, au  ceva, nu stiu ce, poate un mister, o poveste si multa eleganta.

Nu pot sa postez toate fotografiile, multe din ele nu au iesit cum as fi vrut din cauza ca nu aveam suficienta lumina in sala de expozitie. Dar oricum, totul a fost o incantare pentru mine.....


Elena Cerepenicova






Anda Tanasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...